Morrn, morrn.

Imorse blev jag utputtad ur sängen. Hannah hade kommit och lagt sig tidigare under natten och sen kom Sofie strax efter 6. Men jag lät henne ligga kvar fast Hannah puttade på henne och inte var särskilt nöjd med att dela säng med 3 andra. Sofie kommer nästan aldrig och lägger sig hos oss så jag tyckte hon var värd det, lilla plutten.

Om sanningen ska fram så var det rätt skönt att komma upp lite tidigare idag. HAr saknat mina mornar ensam med datorn och en kopp kaffe.

Idag ska Johan jobba. Kl 10 ska han börja där han ska arbetsträna. Jag tror att det blir jätte bra för honom att komma igång lite.

Jag är beroende av 3 "in"

koffein
nikotin
otrevin

Illa.

Ska försöka göra något åt de 2 sistnämnda iaf.

Men jusst nu är det dags för påtår och okej, en cig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0