1:a veckan avklarad.

Ja. Nu har man hållt på i en hel vecka. Jag tycker att det har gått förånansvärt bra. Förmodligen för min attityd till den här viktmiskningsprocessen har ändrats sen tidigare försök.
Och idag ska vi äntligen storhandla också. Kommer bli så mycke lättare när man har mat hemma. Ska sätta mig sen och göra en prelemenär mat lista. Så man vet på ett unjefär vad man ska ha för mat och lunch varje dag. Fast lunchen är ett litet aber för mig. Jag förmår mig inte riktigt att äta lunch. Funderar på att köpa Nutrilett så jag får i mig något iaf.

Dagen igår då.

Frukost: -
Mellis:-
Lunch: Spagetti och köttfärssås.
Mellis: -
Middag: Grillad regnbågslax med grönsallad, kokt potatis och kall sås av creme fraish.
Kvällsmat: 4 (!) Äggmackor

Kvällsmaten var väl minder lyckad, hade räckt med 2. Annars tycker jag att dagen var helt okej igår.

Dagens vikt: 110.7 kg.

Startvikt: 112.6
Vecka 1: 1,9 kg.

Total viktminskning 14,3

Kommentarer
Postat av: Chris

Grattis till dit fina minus!!! Hittade hit genom AFF:s viktforum. Är en trogen läsare där och tidigare aktiv deltagare. Har under senaste året lagt på mig ca 10 kg fast det var 20 jag skulle ner... så nu är det 30 kg att gå ner och det startade jag med idag! Lycka till med din viktresa!

2008-08-18 @ 11:46:36
Postat av: whatthefuck

Nä fy tack och lov!!!! Hahaha



// vicken disiplin du har... jag skulle aldrig klara mej från socker... men jag är en ond själ, hahaha! Bra gjort!!!

2008-08-19 @ 09:12:00
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

eller... nja, jo... jag "hittade" en orm!!!!

2008-08-19 @ 09:12:32
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0