Äntligen.

I morse så stod vågen äntligen på 109.9. Såg lite trist ut där ett tag när jag inte gått ner något men det kan förstås ha mycke med att jag har fått mens i dag att göra. Då lägger man ju på sig lite extra vatten.
Oj vad jag var duktig igår. Gick och lämnad Hannah på skolan, sen hem igen sen skulle Sofie lämnas och sen hem igen och sen skulle Sofie hämtas så då var det bara att traska igen. Sen tog jag mig en lite joggingtur här hemma, mellan sovrummet och vardagsrummet. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Måste ha sett ganska roligt ut.

Har ju köpt mig en stegräknare. En bra! Den visar antal steg man går och hur många av dem som är i rask takt. Jag hade på mig den hela dagen och det slutade på 10265steg!! 3694 Av dom var raska.  Och 500 av dom joggade jag. Det är  jättebra för att vara jag.


Fin va! Min nya kompis!
 

Idag tror jag det blir svårt att komma upp i lika mycke. Men ska försöka komma ut op en promenad senare ikväll och så ska vi gå och leka på en lekplats också.

Dagen igår då

Frukost: Havregrynsgröt med rivet äpple, kanel och mjölk.
Mellis: -
Lunch: 3 gi rutan med ägg och dillkaviar.
Mellis: -
Middag: Korvstroganof på mellanmjölk med dinkel, fullkornspasta och halva tallriken kokt broccoli.
Kvällsmat: 2 Mini baguetter med kaviar på.

Planera, planera, planera. Det är mitt största problem nu. Korvstroganofen var en snabblösning för vi kom på alldeles för sent vad vi skulle göra. Och så är det ofta. Måste få in planeringen bättre. Tips någon??

Dagens vikt 109.9 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0