Bakis vikt.

I går  var det som vanligt en smärre katastrof med maten. Eller så illa var det väl inte men det är svårt att få ihop alla måltiden när man inte har något hemma.

Så här blev det iaf.

Frukost: 2 rost mackor.
Mellis: -
Lunch: -
Mellis: -
Middag: Spagetti och köttfärssås
Kvällsmat: Spagetti och köttfärssås.

Och iom att vi hade barnvakt och var ute på stadens gator och torg igår så blev det även,

2 white russian,
1 bacardi brezer ( stavning?)
1 öl på fröken olsson,
 1 öl till tonerna av Salem Al Fakir (Tack Emma för den upplevelsen) och 1
 cider på Kajsjul 8
Och lite redbull vodka.

Inte så farligt endå tycker jag.

Dagens (bakis) vikt: 110,7 kg.

(räknar med att gå upp lite tills i morrn men vi får se.)


Kommentarer
Postat av: Lerica

Ett tips är att inte väga dig varje dag... det blir så lätt bakslag då om man ena dagen väger det ena och nästa något annat, och så kanske man har gått 0,2 kg fast man själv tycker man kämpat... Det beror ju liksom på så mycket.

Väg dig en dag i veckan istället är mitt förslag, samma tid varje gång.

2008-08-17 @ 16:29:22
Postat av: Stina

Mjo jag vet. FAst ja kan inet hålla mig. Sätterinte så stror vikt (haha) vid de små förändringarna somkan bli varje dag utan räknar bara veckovikten.

2008-08-18 @ 07:51:07
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0