Bilder.



Före bild: ca 114 kg.

Kommentarer
Postat av: Lerica

Hej på dig!

Jag sparar din blogg, och hoppas kunna använda den som extra inspirtion då jag kör igång. Vi ligger på nästan samma startvikt, så jag hänger på snart...:)

Massa lycka till!!

2008-08-11 @ 09:59:30
Postat av: Jenny

Hej



Ja jag håller med dig, man har inte alltid så mkt. gemensamt med de som kämpar med ett par kilo hit o dit.

När man, som vi ligger över 100 kg. plus mer, så känns deras startvikter på på 75 som en drömvikt för en annan.

Följer gärna åts på vägen!

Vet ej än hur "öppen" jag kommer att vara om det i min blogg. Kanske gör en särskilld viktblogg jag med. Hör av mig till dig i så fall så du får länken.

Lycka till!

2008-08-11 @ 20:47:16
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: anja

Fina Stina!

2008-08-14 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0