Bra dag.

Är väldigt nöjd med dagen igår. Jag och Johan gav oss ut i rusket för att promenera. Jag pushade verkligen mig själv och vart rejält anfådd. Gick hälsans stig nere i hamnen och den är på 5 km. Det tog ca 1 timme. Det tror jag är ganska bra. Iaf för mig. Jag var så stolt äver mig själv. Sen var vi och handlade och så så det slutade på 11 417 steg varav 6403 var raska.dagen innan slutade på 11 042. Det känns helt grymt! Trodde aldrig att jag skulle komma upp i 10 000 ens. Det känns ju så mycke. Ska försöka ta mig ut idag med. Pepp, pepp!

Matdagen igår.

Frukost: Havregryn med pytte lingonsylt och mjölk.
Mellis: -
Lunch: ½ pkt bacon, 2 potatisar, 10 brysselkål, 1 stekt ägg och grönsallad på tomat, gurka,sallad och gul paprika.
Mellis: Nutrilett.
Middag: - Kycklingsallad.

Dagens vikt. 109,4 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0