Höst.

I dag känns det verkligen som höst ute. Ruggigt och mörkt.




I går var jag och Sofie ute och gick. Det var jättemysigt och så fick jag ihop lite steg också. 11042 blev det tillslut.

Dagen igår.

Frukost: Havregryn, banan, kanel och mjölk.
Mellis:-
Lunch: 2 bananer och en varma koppen i skogen med Sofie.
Mellis:-
Middag; Stekt makrill, stuvad spenat, kokt potatis och lite lingonsylt.
Kvällsmat:-

Dagens vikt: 109.2 kg.

Har satt ett mål för mig själv också. Tvåsiffrigt till jul. Det borde jag ju klara!

Kommentarer
Postat av: Anja

Grym mat ju! Nyttigt och gott!

2008-08-26 @ 18:41:32
URL: http://anya.lustgas.nu/Idun/
Postat av: Anna

Nu ser ju maten mycket bättre ut! Visst är det bra med mellanmål, men huvudsaken är att du äter tre huvudmål om dagen.

En varning för Varma Koppen dock: Vissa av deras soppor är sprängfyllda med socker och/eller smakförstärkare. Och DET är ju definitivt inte bra när man vill gå ned i vikt. Lusläs innehållsförteckningen! ;) (Finns det sifferkombinationer som börjar på E i innehållsförteckningen - kassera!)

Bra jobbat i alla fall!

2008-08-26 @ 21:53:29
URL: http://pladderpladder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0