Jahopp.

I går var det ingen bra dag. Jag kom inte ut någonting och gick som jag hade tänkt. Men vi ska ta en promenad i dag istället.
Maten igår var bra tycker jag för att vara en lördag.
Frukost: Havregrysngröt med ½ banan och kanel och mjölk.
Mellis:-
Lunch: 2 Gi rutan med ½ avokado och minikeso.
Mellis:-
Middag: 3 Tacos med massor med grönsaker i.
Kvällsmat: Lite light chokladglass och 1 persikohalva.

Jag har så jäkla svårt att få in mellanmålen så jag tror jag skiter i dom. Varje dag när jag ska skriva om min matdag så får jag lite ångest för att jag inte ätit mellanmål. Men jag har ju själv varit med i en studie som de gjorde på Sakgrenska universitetssjukhus där de visar på att det räcker med 3 mål om dagen för att man ska gå ner i vikt. Så de så!
Så istället för att få ångest så skiter jag idet.

Dagens vikt 109.9 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0