Nutrilett.

Dricker ja nu. Har ingen lust att käka chokladflingor till lunch som barnen.
Vi måste verkligen åka och handla. På måndag så får jag pengar och så blir det storhandling. Bara nyttiga saker. Frukt och grönsaker och fullkornsgrejer så det står härliga till.

I eftermiddag så ska vi gå på en promenad med våra kära grannar och sen ska vi grilla på gården med fler goda grannar.




Jag har endå en bra känsla när det gäller det här. Jag ser det absolut inte som om jag bantar nu.

Jag har bantat färdigt i mitt liv!


Jag har helt enkelt börjat ett nytt liv. So what om jag faller för livets alla frestelser någon gång. Jag har hela livet på mig att rätta till det. Jag tänker för allt i världen inte börja få skuldkänslor för vad jag stoppar i mig eller kanske inte stoppar i mig. Jag är på en resa och som på alla resor så måste man få gå av i bland och sträcka på benen.

Tro nu inte att detta är ett sätt för mig att redan nu köpa mig fri från eventuella felsteg. För dom kommer ju komma det vet jag allt för väl. Men jag vill bara vara medveten om dom och intala mig själv att det är inte hela världen när de kommer. Tidigare har jag alltid fått sån ångest och kännt mig värdelös och tänkt "Ähh skit samma jag klarar det endå inte. Jag är dömd till ett liv som fet och ful"

Men inte denna gången alltså!

Frukost: Havregrynsgröt och mjölk.
Mellanmål: Nutrilette
Lunch:  Spagetti med tomatsås. 3 oliver och majs.
Middag: Kött eller Quorn och kokt broccoli och sallad.
Kvällsmat: 2 cm Vienettaglass (Goda grannar kan ibland bli lite för goda)
Dagens vikt: 112.0 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0