Okej det gick sådär.

Eller inte alls rättare sagt. När vi kom till friskis så fick vi reda på att man var tvungen att binda sig i 12 månader med autogiro och det var väl lite väl saftigt när man inte riktigt vet hur det kommer att gå. Och grannarna har bara kontrakt till mars Så vi avvaktar lite. Men vi tog iaf en liten promenad.
Ska börja ta riktiga före forton också. ! i veckan iaf. Så man kan se skilnaden. Det kan nog peppa en tror jag. Fast MED kläder då. Kanske tar utan också men de spar jag för mig själv. :)

Maten idag har inte vart särskilt bra.
Började med havregrysgröt med mjölk och liiiite socker (ska sluta med det när jag lärt mig äta frukost öht.)
Och korv med stuvade makaroner till lunch. Men åt dock lunch vilket är bra för att vara mig.
En banan efter promenaden och sen kommer vi äta nudlar. Jag vet det är inte bra. Men vi är fattiga och hungriga.
Bortförklaringar, bortförklaringar. I know, men det kommer gå bättre. Jag är på gång och det är det viktigaste.

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv; bloggkoll, det är så att du kan prenumerera på bloggar du tycker om, och folk kan prenumerera på din :) gå in på bloggkoll.com och kika :)

2008-08-12 @ 10:32:22
URL: http://dilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0