Okej nu kör vi.

Nu ska det hända grejer här.

Har i hela mitt liv varit överviktig och har alltid mått dåligt av det. Har bantat och gått upp igen, bantat och gått upp igen. Har väl testat det mesta tror jag. Men nu har jag betämt mig. Ja det började igentligen i förra sommare vågen visade 125 kg. JAg bestämde mig för att ändra små saker sakta. Så jag började med att försöka ta mindre mat när jag åt. Så nu har det gått sakta men säkert neråt. I morse så visade vågen 112,6. 

I morgon börja vi träna jag och Johan och ska även börja på riktigt att tänka på vad jag stoppar i munnen. Nu ska det bli ändring.

Så välkommen till vägen mot framtiden.


Startvikt: 112,6

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Bra blogginlägg, jag har exakt samma problem som du,

2008-08-10 @ 09:51:42
URL: http://dilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0