Sjuk!

Blä vad jag känner mig enländig. Näsan rinner och det sptänger i huvudet. Fy va tråkigt. Inte nog med att det alltid är jobbigt att vara sjuk, så hade jag ju kommit igång så bra med promenaderna nu oxå. Var ute i går med i 40 minuter och traskade järnet. Men jag ska ut idag med. En liten kort lugn promenad i höstsolen. Mitt mål är att komma ut varje dag om det så bara är runt kvarteret. Jag vill så järna få in det som en vana, en rutin som sitter och jag längtar efter.



Matdagen igår dårå.

Frukost: Nutrilett.
Mellis: (efter gånaden) Havregrynsgröt , banan med mjölk.
Lunch: 2 GI rutan med minikeso, 4 skivor kalkon och en paprika ring.
Mellis: -
Middag: Spagetti med köttfärssås, broccoli och brysselkål.
Kvällsmat. 2 potatislimpa skivor med mini keso 2 kalkonskivor och gurka.

Dagens vikt. 109,2 kg

Kommentarer
Postat av: Chris

Krya på dig! Hoppas du snart blir frisk igen så du kan fortsätta med dina promenader!

2008-08-29 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0