Tjoho!

Var ute och traskade igår oxå. Fast det ösregnade. 40 minuter blev det iaf.  Kände mig sååå duktig. Har hittat min runda nu och det känns skitbra. Ska ut idag med tänkte jag. Trots promenaden så blev det inte så många steg igår. Fick huvudvärk på eftermiddagen, hade tänkt att ta en vanlig promenad men familjen och handla men vi tog bilen. Kom iaf upp till 8 279 så det kunde ju vart värre.



Maten i går.

Frukost: Havergrynsgröt, banan, mellanmjölk.
Mellis:-
Lunch: Nutrilett.
Mellis: -
Middag: Kycklinggryta med cocosmjölk, squash, gul-röd paprika, broccoli med fullkornsris.
Kvällsmat: 1p. Choklad mouss, 120 kcal.

 Dagens vikt. 108.9 kg

Kommentarer
Postat av: Anna

duktigt att traska i regn och rusk, själv hade jag nog hållit mig inne jag hatar verkligen ösregn ;). Fast det är skönt när man kommer in igen förstås.

2008-08-28 @ 13:28:27
URL: http://workoutgirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0