Lördag.

IGår mådde jag mycke bättre när jag vaknade. Fast jag kände mig lite konstig från och till under dagen. Men det var säkert ingenting bara det att jag blev så orolig för att det skulle komma tillbaka. Det gjorde ju inte saken bättre direkt.
Men det gjorde det inte.

Vi bakade lussekatter igår också. V och hennes kompis var också här och bakade.
Sen hade vi glöggmys på gården med V, Bettan och Christian. Det var jättemysigt. Tände grillarna så det var inte så fasligt kallt heller.  Eller jo på slutet blev det kallt men då gick vi in.

Maten igår.

Frukost: 3 rostade vita formbröd med smör.
Mellis:-
Lunch: Omelett.
Mellis:-
Middag: Köttsoppa (burk)
Kvällsmat: Glögg och lussebullar och 2 pepparkakor.
Kvällsmat 2: 2 rostade pågenlimpan och ½ lussekatt.

Dagens vikt. 102,2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0