Måndag.

Ja, jag kommer ju inte klara mitt mål som ni säkert redan räknat ut. Men jag deppar inte för det. Jag är på väg och det är jag hela tiden. Egentligen oavsett vad vågen visar. Och det är detta som gör mig så glad. Jag är inte fixerad vid vikten längre. Jag är inte fixerad av att det ska gå så fort som möjligt. Det får ta den tid det tar. Som jag sagt tidigare. Jag har inte metod jag går efter, inget är förbjudet och jag svälter mig inte, okej jag kan vara ite dålig på att äta ibland men det är inte medvetet.

Jag har kommit till insikt. Och det känns så jäkla bra! 

Jag är bra!
Jag är stark!
Jag KAN!
Jag VILL
Jag SKA

Allt är bra i mitt liv.

Maten igår,

Frukost: Nutrilett.
Mellis: 2 rostade rasker
Lunch:-
Mellis:-
Middag: Tacos
Kvällsmat: 4 godisbitar.

Dagens vikt 101,6

-0,3

Start vikt: 112,6

Vecka 19  11

Total viktminskning  23,4 kg 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä jag betalade inte.

Klickade på sakerna man kan köpa,kopierade en avbilderna somkommer upp. Och sen kopieradejagin länken på sidan.

hoppas du förstår hur jag meade.

Kram

2008-12-22 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0