Måndag.

Igår var vi och simmade med bror, svägerska och kusin. Det var supermysigt och kul. Shit va längesen det var jag simmade. Det ska garanterat göras om. Jäklar va ont jag hade i armarna i går kväll. Inte träningsvärk utan liksom bara värk. Men idag känns ingenting. 
 
 Idag ska vi nog försöka fixa lite med flytten. Packa ner böcker och annat som inte måste vara uppe. Ska bli skönt att få sätta igång.

Maten igår.

Frukost: omelett.
Meliis:-
Lunch: -
Mellis:-
Middag: Stekt falukorv med stuvade makaroner och stuvad blomkål. Mer blomkål än makaroner.
Kvällsmat: glögg och pepparkakor hos Bettan. Myyys!

Dagens vikt 102

- 1,1

Start vikt: 112,6

Vecka 16  - 10,6

Total viktminskning  23 kg 


Kommentarer
Postat av: camilla

Bravo!! Grattis :)

Kram

2008-12-01 @ 09:15:39
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: camilla

Ja jag vet att det är bättre att äta,men jag är ju såå larvig är ju dödlig nervös att jag kommer att kräkas då du vet,så då struntar jag hellre i det :/ Dumt jag vet men kan tyvärr inte hjälpas.....

kram

2008-12-01 @ 15:38:53
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0