Onsdag.

Igår var jag och Johan på frölundatorg. Hittade inte riktigt det vi letade efter. Så jäkla typiskt, det burkar alltis finnas där. Varje år. Men inte i år inte.

Idag ska vi åka till klädkällarn. Ska köpa mig ett par jeans i julklapp tänkte jag.
Jag börjar få lite koll på vad alla ska få i julklapp. Nu måste de bara inhandlas också. Får pengar i morgon och då ska vi åka och handla mat och kanske gå på liseberg på kvällen. Har inte bestämt än. Och på fredag ska de flesta julklappar inhandlas. Och på fredag ja, då får vi nycklarna!
Igår köpte vi en säng också. Kollade blocket och hittade en 160 madrass för 100 spänn! Med bäddmadrass. Tanken är väl att vi så småningom ska köpa ny säng men så länge duger den här. Vår 180 säng var i lite största laget till vårat lilla sovrum. Jag tror detta kommer bli jättebra.

Åh vad det ärmycke om vi behöver till den nya lägenheten. Eller behöver och behöver. Vi klarar oss utan, men det underlättar ju. En bra hallmatta tex. Det är ju parkett i hallen och man vill inte gärna slita ut den första veckan.
Och så är det lite byråer och småfix. Ett skrivbord till banrnen och stolar till det. Ja lite sånt.
Men det ordnar sig.

Maten igår.

Frukost: Omelett.
Mellis: Nutrilett.
Lunch: 2 smörgåsar.
Mellis:-
Middag: Pasta och köttfärssås.
Kvällsmat: 2 smörgåsar.

Dagens vikt 101,8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0