Söndag.

När fjärde ljuset brinner.

~.i.i.i.i.~

Hjälp! Nu är det bara 3 dagar kvar ju! Hela mitt huvud är fullt av lägenheten så jag har nästan glömt av julafton. Tur att vi redan gjort en del. Det mesta är ju inhandlat men vi har fortfarande juklappar som måste fixas. Får ta det i morgon på förmiddagen.

Vi var i lägenheten igår och satte upp barenn sängar. De har ju våningsäng nu. Så nu ska de få egna sängar. Och de tog typ ingen plats alls! Var lite rädd att rummet skulle bli litet när en massa grejer kom in men det märks knappt :)

Nu känns det bara så jäkla bra!

Tänkte försöka ta lite bilder idag så ni får se, om ni vill såklar ;)

Maten igår:

Frukost: 2 Morgonrunda med keso och tomat.
Mellis:-
Lunch: Pepparkaor.
Mellis:-
Middag: Köttfärssås och spagetti. (ja ja vet! )
Kvällsmat: Rester av middagen.

Som ni ser så är matdagarna ännu värre nu när mitt huvud är helt fullt. Men det är så det får bli. Tänker inte deppa för vikten. Jag vet och räknar med att gå upp under julen. Men sen är det nya tag efter nyår!

Dagens vikt.  101,5

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

hallå ;)



Det går inge bra med den där mallen jag skulle skicka, men om du emailar mej ev foton du vill ha med och vilka färger så kan jag fixa en färdig åt dej?



Ha en lovely jul ;)

2008-12-21 @ 20:36:51
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Maria

FAN VAD DU ÄR DUKTIG !!!!!!!!!!! Kram från ett av dina fans ;-)

2008-12-22 @ 08:48:14
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0