Tisdag.

Nej, jag ska inte ge upp. Men det känns hopplöst. Vet ju vad det är som gör att jag inte går ner eller ännu värre, går upp och ändå så gör jag det. Jag är så trött på mig själv och det känns som jag inte klarar någonting. Varför ska jag hålla på att misshandla mig själv.

En förklaring är att vi inte har några pengar just nu och då är det svårt. Någon säger kanske att det finns jättebilliga alternativ och det är klart att det gör. Rotfrukter och linser ÄR jättebilligt, jag vet det. MEN när jag redan är skör med maten och vikten så går jag bara inte och köper det. Det kan jag gärna köpa då och då för jag gillar det. Men det är precis som det slår slint i huvet på mej. Så jag ska inte skylla på pengar med det gör min resa mycke svårare i dagsläget. Jag är inte tillräkligt stark än så jag kan klara sånt.

Istället för att ta mig i kragen när det går dåligt så gör jag tvärt om. Som igår. Vet ni vad jag åt till middag? Köttbullemackor. Alltså, bröd (pågenlimpa) skivade färdiga köttbullar, majonäs och rödbetor. Hur dum får man vara!
Fan va trött jag blir.

 Hoppas vi får lite pengar idag så jag kan handla lite.

Maten igår.

Frukost: Omelett.
Mellis:-
Lunch: Fiskbullar och potatismos.
Mellis:-
Middag: köttbullemackor.
Kvällsmat:-

Dagens vikt.  103,4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0