Tisdag.

 Dan före dopparedan!

 Paniiik! Nej, men så farligt är det inte. Vi stressade runt och fixade de sista klapparna i går. Nåja. Nästan iaf. Vi har två kvar men de tror jag vi kan fixa här hemma. Men så ska det städas och fixas. Jag vill alltid ha en perfekt jul. Eller så perfekt det nu kan bli. Och jag är alltid ute i sista sekunden, men jag lyckas alltid knyta ihop allt till sist.
I år är det ju extra mycke iom flytten. Men vi har rätt bra koll tror jag.

VI köpte iaf gran igår. Jäklar va dyra de är 200 spänn och då prutade endå Johan en tjuga.
Men fin blev den!



Nej nu måste jag fortsätta greja.


Maten igår

Frukost 2 rostade mackor.
Mellis:-
Lunch:Äggröra + 1 tomat.
Mellis: 1 BK Fish.
Middag: Quorngryta med dinkelpasta.
Mellis:-
Kvällsmat: Äggröra och 3 små skivor bacon.

Dagens vikt 101,7

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Goood Juuuul ;)... (Jag ska kika på en design så fort julstressen laggt sig ;))

2008-12-23 @ 22:27:53
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0