Torsdag.

Mäh. Nu får jag lägga på ett kol om jag ska kunna nå mitt mål. Slarvar på förmiddagarna och äter på eftermiddagran/kvällarna. Det är inte bra!
Fokusera Stina!

Har lagt ut lite smycken jag gjort på tradera också. Och alla utom ett har fått bud. Det är så roligt. Fast jag tror jag satt lite får låga priser. Måste ha lite högre tankar om mig själv. Jag gör faktiskt fina smycken. Jag tror säkert att folk vill betala lite mer för dem. Om de inte budas upp så får jag knapt in materialkostnaderna. Men, men. Jag tycker som sagt att det är roligt att folk vill ha mina grejer. Det är på något sätt det största komplimangen man kan få.

Maten igår.

Frukost: omelett.
Mellis:-
Lunch: Nutrilett.
Mellis: pepparkakor :S
Middag: Spagetti och köttfärssås.
Kvällsmat: glass :S

Inte konstigt att vågen visade 102,6

SKÄRPNING!!!

 

Kommentarer
Postat av: Drickan

Hej trevligt att du följer min viktresa. Kom igen nu så kör vi hårt det här året är snart slut.

Peppkram

2008-12-04 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0