Fredag.

Igår hade vi en fluga i våran trappuppgång. Idag sitter det några på fönstret nere från källarn. Det är så äckligt! Jag mår skitdåligt på detta. Hur länge överlever en fluga utan mat? För jag antar att de bara äter döda saker.
Igår åt jag nästan bara en sak hela dan och det var bröd. Inte så bra.
Syns på vågen också. Jag har tappat fokus. Jag mår så jäkla dåligt av det här läskiga att jag inte fungerar riktigt. Kanske låter löjligt men så är det. Något bra var iaf att jag åkte till BUP med Sofie själv igår. Hade varit helt omöjligt för ett år sen. Det får mig att inse att jag faktiskt kommit ganska långt.

Maten igår.

Frukost: Omelett
Mellis:-
Lunch: ½ Ägg och räk baguett på stan. Visserligen mörkt bröd
Mellis:- Smörgås hos mamma. *Mys*
Middag:-
Kvällsmat: Kebab.

Ja så bra var den dan.

Dagens vikt 104,1

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänker på dig. Du är duktig även om du känner att du tappat fokus. Livet går upp och ner...vikten likaså ;-) Kram på dig

2008-11-14 @ 10:34:46
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0