Lördag.

Hannah fyller 8 år! Shit va hon är stor nu! Helt otroligt.
I går skulle vi baka kladdkaka. Att ha som tårta. Hannah har beställt. Den första gick bra. Den andra mindre bra. Chokladen brände i micron. Med redan vispade ägg med socker i så slängde Johan ihop en sockerkaka (han är duktig på att baka min Johan) Jag hade redan borstat tänderna och därmed bestämt mig för att inte äta något mer hade redan smällt i mig 2 fröig med ost.. Tror ni jag lyckades? Nä! 1/4 jsockerkaka och ett glas mjölk åkte ner. Och jag gillar inte ens sockerkaka så där mycke. SMART STINA! Idag vet jag ju att det blir lite kladdkaka och sånt iom kalaset.
Skit oxå.

Maten igår:

Frukost: Omelett med ärtor
Mellis:-
Lunch: 2 fröig med avokado.
Middag: Quorngryta med fullkornsris.
Kvällsmat: 2 fröig med ost och gurka och lätta. 2½ bitar sockerkaka med mjölk.

Vikten? 104,0

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman ! Hur går'e för dig ? Tycker att du är duktig. För mig går det åt skogen. Funderar på att köra några veckors pulverkur. Bara för att det ska hända nått suckar. Hoppas du har en härlig helg, Kram från Maria

2008-11-08 @ 15:37:19
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0