Lördag.

Äntligen så hände det något igår. Släkten var där och tog allt av värde. Så nu ska det saneras på måndag. Det var fan på tiden. Vi fick reda på att de inte kunde göra något förens släkten hade varit där. Kunde inte någon ha kläckt ur sig det lite tidigare?! Det är ju mycke det som har varit så jobbigt, att man inte vetat vad som händer och inte har man fått några svar heller. Bettan pratade med distriktschefen igår och hon hade åtminstonde lyssnat och brytt sig om och ringa upp och så.

I går var en rätt så bra dag faktiskt. Blev lite samtal som inte var så roliga. Med lite skit kastat. Men jag försökte att inte bli påverkad. Men det knöt sig i magen och sen hade jag magkatarr hela dagen. Det sätter sig hårdare än dom kan fatta. Men o ve, o ve, vad det är synd om DEM!


Maten var helt okej igår


Frukost: Omelett.

Mellis:-

Lunch: Nutrilett.

Mellis:-

Middag: Pastasås på bacon, lök, matlagningsgrädde, cremefraish och en kapsyl wiskey. Med tricolore pasta och broccoli.
Kvällsmat: 1½ fröig med ost och kalkon + 1 kopp the med en skvätt honung i.

När jag tittar på min dag så ser det ut som jag ätit jättemycke i mina ögon. Men det måste vara det som har varit felet nu de senaste veckorna när jag inte gått ner. Att jag ätit för lite igen.
För idag stod vågen på

103 kg.

Fick ett par gamla bilder av kära svägerska igår.

julafton -06. Vägde runt 125 kg här. Alltså mitt tyngsta någonsin.


 
- 20 kg.


Kommentarer
Postat av: Rantis fr VK

wow, vilken skillnad på dina före och efter bilder...

Å du ser absolut inte ut att väga 103 kg nu...

du ser så pigg å alert ut!!!



Lördags peppen till dig!

2008-11-22 @ 18:26:48
URL: http://medsand.blogspot.com
Postat av: Maria

Oj vilken skillnad ! Du var söt förut oxå men nu är du verkligen jättevacker !! Heja dig, du ser inte alls nå tjock ut =) Kram från Maria

2008-11-22 @ 19:31:28
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja herre gud här var det skillnad minsann ;)

Wow jätte duktig du är.

Och vikten herre gud inte alls illa.

Nä ibland är det konstig man tycker att man äter för mycket och så visar vågen mindre :)



Ha det bra

Kram

2008-11-23 @ 14:42:10
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Linda

Hej Hej !

Slank in här av en slump :) alltid roligt att läsa om andra som kämpar med vikten.

Måste verkligen berömma dig, gud vad duktig du har varit..och vilken skillnad !!! Jag har precis börjat min resa, för FEMHUNDRAELFTE GÅNGEN men dock den sista !! Så jag har måånga kilon kvar..

Äter du efter GI..LCHF?

Kika gärna in hos mig !:)

KramKram

2010-04-14 @ 10:04:46
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0