Onsdag.

Igår för 13 år sen så blev jag tillsammans med Johan. 13 år! Helt sjukt va tiden har gått fort. 13 år är nästan halva mitt liv.
VI har sån otur med datorerna nu. Alla bara går sönder så vi får köpa nya grejer. Inte värdens bästa tajming men vi ha ju vetat att det varit dax att uppdatera för länge sen egentligen. Så det är väl inte mycke vi kan göra något åt. För utan dator går inte att vara. Då blir man ju helt knäpp!

Maten igår.

Frukost: omelett. 
Mellis:-
Lunch: -
Mellis: -
Middag: Bk.
Kvällsmat.

Verkligen ingen bra matdad med andra ord. Aja baja! Jag får inte slarva med maten!!
Men dagens vikt var kul.

103,2

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Följer din kamp via din blogg och delvis inne på aff. ;-)

Du verkar ha tagit dig ner rejält många kilon men fastnar här runt 104 kg. Har du fått prova någon form av viktminskningsmedicin? Reductil tex? Jag har provat den nu i snart fyra veckor och gått ner 8 kg!! Helt galet effektivt!

Ville bara tipsa, vet ju inte om du redan provat eller inte kan äta medicinen.

2008-11-05 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0