Onsdag.

Jahopp, som jag trodde. Inte en kotte inne hos grannen igår heller. Måste verkligen ringa idag.
Igår var Miriam här en stund. Hon hade Hannah när vi va på detektivskolan. Det va jättetrevligt. Längesen nu. Måste få lite bättre ordning på det där. Det får inte gå så långt mellan gångerna.
Annars gjorde vi inte så mycke igår. Körde mamma till tåget också. Hon ska vara hos moster ett par dagar. Skönt för henne och komma bort lite.

Maten igår.

Frukost: lite stekt bacon, 1 pytteliten stekt lök. keso och en avokado.
Mellis:Nutrilett.
Lunch: varmkorv
Mellis:-
Middag: 2 mackor på detektivskolan.
Mellis: samma som frukosten.
Kvällsmat: 2 mackor med ost och gurka + 1 kopp the.

Dagens vikt: 102,8

 ***

Nu står det faktiskt en kontainer utanför oss. Så jag antar att de snart kommer och röjjer hos grannen. Hurra!

Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis till minusen ;) Det går neråt ser jag....bra kämpat vännen!!



Skönt att det kankse händer något nu då....annars är det bara att ligga på,så där kan man ju inte ha det.Måste ju lukat as illa :/

Ha en bra dga

Kram

Ps hur går det med flickan? Har det varit fler utbrott?

Min kille här hemma är precis upp och ner nu känner jag men jag tror att det börjar lägga sig lite nu.Men ett tag var han för j*g.Skit jobbit och lyssnar inte för fem öre. Ja ja så är det.

2008-11-26 @ 09:05:32
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: whatthefuckdotcom

Du har fått en utmärkelse av mej ;)

2008-11-26 @ 20:44:34
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0