Onsdag.

Igår var det inte heller någon bra dag. Jag har inte mått bra den sista tiden och förr när jag inte mått bra så har jag skitit i allt vad vikt och nyttig mat heter. Är glad att jag inte tappat helt iaf utan har någonstans i bakhuvet ett litet stopp. Men som sagt bra har det inte varit. Är glad om jag inte går upp i vikt jusst nu.

Var på kalas hos pappa igår. Han blev jätteglad när jag sa att vi skulle flytta. För er som inte vet det så är min pappa sjuk. För 10 år sen så fick han en stroke och efter det har han fått en till stor tror man och kanske flera små. Detta har gjort att han sitter i rullstol, har afasi och har blivit lite som ett barn, mentalt.
Det var i viket fall väldigt trevligt där igår.
 Och så var vi på drop in på skolan också. Barnen hade bakat äppelkaka. Anja och Idun var med. Mycke trevligt!

Men det hela resulterade då i fika två gånger och sen var jag så hungrig på "riktig" mat när vi kom hem så det blev en kebab.

Maten igår då.

Frukost: omelett.
Mellis: 1 glas lätt yogurt
Lunch: -
Mellis: Fika på skolan.
Middag: (vid middags tid) Fika hos pappa ink tårta. Tog dock bara lite.
Kvällsmat: Kebab.

Dagens vikt 103,7

Och så har jag blivit utmanad. Hinner inte göra den nu men återkommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0