Söndag.

När första ljuset tänds...
Ja då var det redan första advent nu då. Och jag har knappt fattat att sommaren är slut. Tiden går så fruktansvärt fort. Snart ska vi flytta. Jag menar verkligen snart! Säg att vi inte får tillgång till lägenheten så är det 4 veckor kvar. Som längst! 4 veckor! Det går ju hur fort som helst.
Har liiite panik nu men det är såklart hur kul som helst också. Det känns bara så konstigt att det som vi längtat efter så länge kommer bli verklighet och så snart dessutom.

Igår var en riktig svullar lördag. Känns inte så bra. Men det var inte så faligt som jag befarat i dag på vågen.

Maten igår:

Frukost: Omelett.
Mellis:-
Lunch: 2 fattiga riddare.
Mellis:-
Middag: 2 Pitabröd med kycklingkebab, sallad, tomat, gurka och sås på sweetchili, lätt cremefraish och majonäs. 
Kvällsmat: Äpplepaj med vaniljsås OCH glass. 

Dagens vikt. 102,5 


Fick iaf fått iordning lite här hemma igå. Vill ni se?


vardagsrummet


köket


advetsljusstaken.

Ja det var väl allt för mig.
Ha en underbar första advent och ta de lung med pepparkakorna med ädelost.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad fint du har det. Jättekul att se =) Och duktiga duktiga du !!!!!!! FAN VAD DU E´BRA ;-)

2008-12-01 @ 20:40:05
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vad fint du har det. Jättekul att se =) Och duktiga duktiga du !!!!!!! FAN VAD DU E´BRA ;-)

2008-12-01 @ 20:40:08
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0