Tisdag.

Ingen kom i går heller. Jag visste att de inte skulle komma. Får ringa och skälla på dom igen.

Igår grejade jag lite här. Packade ihop barnens gosedjur iaf. De som de inte använder så ofta. Jäklar va grejer de har. Ska bli skönt och få flytta in i den nya lägenheten och få lite struktur på grejerna. Och små skit leksaker kanske jag kan "glömma" packa upp. Alltså sånt som de aldrig leker med men när det är snack om att slänga så "Åååååå inte den! Den e ju såååå söööööööt" Ja ni med barn vet nog vad jag pratar om.
Jag hoppas de blir klara i lägenheten snart. Gubbarna som jobbar där sa att de itne kände sig stressade och att det skulle vara besiktning v 50. I går ringde vi och frågade vad som gällde om de blev klara innan 2:e januari. Hon sa att vi får nycklarna när de är klara och att vi då har fri tillgång till lägenheten. Alltså att vi kan flytta in på riktigt om vi vill. Men hon trodde också att de inte skulle kunna hålla tidsplanen (Besiktningen v 50) så jag vet inte vad som gäller. Jag hoppas att gubbarna vet vad de snackar om och det måste de ju göra iom att de är där och jobbar. Eller??
OM de blir klara så innebär det att  vi skulle kunna fira jul i nya lägenheten, i teorin iaf. Eller kanske nyår iaf. Ja hur det än blir så börjar det närma sig. Det känns inte riktigt lika avlägset längre.

Maten igår.

Frukost: omelett.
Mellis:-
Lunch: Nutrilett.
Mellis: Nutrilett.
Middag: Quorngryta med Gi- pasta.
Kvällsmat:-

Dagens vikt 103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0