Tisdag.

Igår blev det ingen bra dag.
Våfflor till frukost och lunch. Sofie ville ha först och sen Hannah när hon kom hem. Min karaktär är inte så bra nu så jag kan göra våfflor till dom och ta något annat till mig själv. Sen blev det pizza till middag, Christian bjöd.
Känns fortfarande lite läskigt att vara i lägenheten. Tänker på att det var så nära och de har fortfarande inte varit inne hos honom och städat. Vet att det ligger kvar en massa grejer och förmodligen är där fortfarande en hel del flugor. Det kryper i hela mig. Samtidigt som jag är ledsen. Så tragiskt. Fick idag reda på att han hade en dotter. Men de hade inte haft kontakt på flera år. Så hemskt.

Maten igår:

Frukost: Våfflor
Mellis:-
Lunch: Våfflor
Mellis:-
Middag: 2 slicar familjepizza
Kvällsmat: Yogurt.

Dagens vikt 103,6

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är utmanad hos mig =)

2008-11-11 @ 21:50:01
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0