Torsdag.

Till Anna:
Nej jag har inte prövat något sådant. Kanske kan vara värt att pröva. Får kolla upp det.

***
Annars så är et allmänt jobbigt jusst nu. Kvällarna är en kamp som gör att jag blir tokig. Det känns som jag ska explodera. Ni som har barn med adhd som medecinerar. Ska det vara så här?
Allt kommer tillbaka gånger 1000 på kvällen och hon kan inte vara still 1 sekund ens. Hon kan verkligen inte. Jag vet att hon inte kan hjälpa det men det känns som hon glr det på ren jävulskap. Orkar snart inte längre. Ska man hålla ut? Blir det bättre? Vi ska till läkarn den 13 november. Får se vad han säger. Fick byta till Ritalin också. Kan det ha med det att göra?
Ja, jobbigt är det iaf och jag känner mig som världens sämsta mamma som blir så trött på mitt barn!

Maten igår.

Frukost: omelett
Mellis:-
Lunch 2 gi mackor med lätta och makrill i tomatsås.
Mellis:-
Middag: Spagetti och köttfärssås.
Kvällsmat:-

Dagens vikt  103,7 suck.

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja du vad ska jag säga jag förstår din frustation med flickan.

Vi medicinerar med concerta just nu och har även fått rittalin som vi ska kunna ge honom på em.Men jag vet inte jag vill helst inte stoppa i honom mer än vad han redan får,men just nu är han ÅS JÄVLIG men visst han kan inte hjälpa det själv,men i bland så undrar man. Om han inte gör en hel del utav ren jävelskap.

För just nu är han inne i en period som han är jäätte jobbig på em och jag har ju hjälpmedel i medicinen men jag vill ändå inte ge honom det...är det dumt kanske? Han förstö ju så mycket för alla andra och ajg känner att jag orkar inte vara pedagogisk längre ytan bär mig lika dumt åt och gå ner på hans nivå och jag gapar och skäller och säger fula ord till honom.

Så jag förstår dig.

Men får hon bara rittalin eller?

Ta hand om dig och va stark

Kramar

2008-11-06 @ 10:53:27
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Anonym

Duktig du är i din viktminskning...önskar jag hade samma karraktär:)

2008-11-07 @ 13:01:25
URL: http://fyrabarnsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0