Torsdag.

Igår var vi i af och handlade. Skönt. Fast vi fick inte hem så mycke som jag hade velat. Var en massa annat som vi var tvugna att köpa. Shampo och balsam och Torky och annat sånt som bara är tråkigt och kostar en massa pengar. 
Men men. Lite har vi ju hemma iaf. 

Var vid lägenheten härom dan. Det skulle tydligen vara besiktning i v 50 och är det inte en massa byrokrati från familjebistäders sida så borde vi få nycklarna då. Eller iaf någon gång innan jul. De kommer ju vara klara så jag hoppas verkligen det. Vi får säkert inte flytta in men man kan ju börja flytta grejer iaf. Hoppas, hoppas!
Åh jag är så nyfiken på hur det ser ut när våra tapeter är på plats och köket och toan är nyrenoverade. De hade börjat kakla och de hade vart jättefint sa Johan. Fasen vad jag längtar efter att få flytta.
Maten igår.
Frukost: Omelett.
Mellis:-
Lunch: -
Mellis: 1 clementin
Middag: Korvgryta men fullkorn/dinkel pasta.
Kvällsmat: 1 Fröig och 1 koppt the.
Dagens vikt. 103,7 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0