Fredag.

Redan fredag. Shit va denna veckan har gått fort. Jag har inte riktigt hunnit med. Det har ju varit så mycke som har hänt den här veckan.
Igår skrev vi under kontraktet på lägenheten och även om det var klart redan i måndags så har jag varit lite orolig. Men nu är det alltså på pränt och lägenheten vår! Nästa vecka ska vi åka och välja tapeter. Skitkul men svårt.
Fast jag måste erkänna att det känns sorgligt att flytta ifrån denna underbara gården med alla dessa underbara grannar. Christian och Bettan och Emma och Niclas får söka lägenhet på våran nya gård!

Jag tyckte allt att jag skötte mig riktigt bra igår men vågen höll inte riktigt med mig idag. Kan vara att det är ÄL på G.

Maten igår:



Frukost: Pasta, rester från förrgår, Kanske 3 dl allt som allt.
Mellis:-
Lumch: ½ pkt bacon, 2 stekta ägg och vita bönor i tomatsås.
Mellis:-
Middag: Quorngryta gjord på quorn, lök och krossade tomater. Quinoa.
Kvällsmat: 1 micrad banan, Sååå godissugen och 4 skivor kalkon.

Dagens vikt . 105,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0