Lördag.

Aj. Vaknade med huvudvärk. Inte så kul. Annars så är jag possitiv idag. Vi ska på fest :) Ja, min bästa vän fyller år i veckan så hon ska ha lite fest ikväll. Min käre bror och bästaste svägerska ska passa barnen.
Det känns som det är precis detta jag och Johan behöver. Hoppas det blir trevligt bara.

Igår var besiktningsmannen här och hade lägenheten under lupp. Men det gick förvånansvärt bra. Skönt. Jag som varit så orolig för det.

Det löser sig.
Det går framåt för vår familj.
Och det känns så bra!


Så här glad känner jag mig :)

Maten igår.

Frukost: 2 morgonrunda, keso, kalkon 2 ägg.
Mellis:-
Lunch:Fiskbullar i dillsås.
Mellis: 2 ägg
Middag: Quornfile med champinjon/Wiskey sås (gjord av mig) potatis bollar (va heter dom?) och en sallad med avokado, majs, gurka, sallad och tomat.
Kvällsmat: Jordgubb/vanilj yogurt. 2%

Dagens vikt 104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0