Måndag.

Jahopp så var man där igen då. Vågen stannade på 105,6 idag. Jävla skit. Fast jag visste att det skulle bli så. Kanske inte sååå mycke men endå.
Orsaken, Burger King. Inget bra alls. Johan var i väg hela dagen igår och byggde båt hus med Christian och jag städade sovrummet. 5 (!!) fullknökade IKEA påsar med rentvätt vek jag och la in. Och bytte alla lakan och röjde lite i barnens hylla. Så jag kände mig riktigt duktig. Nu är det roligt att gå in i sovrummet istället för att få ångest.
Iaf så blev det ju då BK på kvällen när Johan kom hem. Och sen gick vi upp till Christian och Bettan. De bjöd på kaffe och Christian bjöd Johan på taklagsöl som blev 1 glas vittvin och Bettan bjöd på 1 glas röd vin.
Så BK och vin har väl gjort sitt på vågen i morse. I vanliga fall hade jag inte brytt mig men det är ju Måndag och det betyder PLUS på veckorapporten. Men men.
Det är en dag i morgon med.

Maten

Frukost: Omelett på 3 ägg och lite kalkon.
Mellis:
Lunch: 2 små tacos.
Mellis:-
Middag: 1 Crispy chicken, lökringar en liten jordgubbsmilkshake.
Kvällsmat: kesoröra på kalkon och vitlökspulver.

Dagens vikt


105,6
+ 0,7

Start vikt: 112,6
Vecka 9 - 7 kg

Total viktminskning :  19,4 kg 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0