Onsdag.

Jahapp. Då var man inner i oktober då.
Igår kände jag mig helt deppig. Inget blre riktigt som jag hade tänkt mig. Gick och la mig på dagen och sov alldeles för länge så det blev en jättesen lunch. Och sen är det ju detektv skolan på tisdagar så då blir det smörgås vid middagstid. Och sen vart jag jättehungrig på kvällen. Skit med andra ord.



Så här såg det ut iaf:

Frukost: 2 morgonrunda med keso, purjo ½ avokado, 2 ägg och en kopp the.
Melli:-
Lunch: Korvstroganof med dinkelpasta och kokta grönsaker (vid halv 3!)
Mellis:-
Middag: 2 mackor, ganska ljusa med ost och paprika och en koppt the.
Kvällsmat: 1 ägg, resterna av kinamaten, väldigt lite och 2 kokta majkolvar med smör.
Inte så lyckat.

Dagens vikt 105.9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0