Onsdag.

Igår fick jag heller inte mycke gjort. Vi var ju på detektivskolan med Sofie och Birgitta och Hannah var och hade mys.
Det går sådär. Jag står still igen. Funderar på om jag lixom går ner i omgångar för att sen stabilisera mig på något sätt.
När jag står still och jag tycker det går lite kasst. Det är då som alla ser att jag gått ner. Kanske kroppen konsentrerar sig på att dra ihop sig lite istället för att bränna fett.
Vad vet jag.

Da food då.

Frukost: Omelett på 3 ägg och kalkon + ärtor.
Mellis:-
Lunch: nutrilett
Mellis: (Tidig middag) Broccolisoppa med knapertekt bacon.
Middag: (Detektivskolan) 2 rätt ljusa mackor med ost + 1 kopp the.
Kvällsmat: Resten av broccolisoppan.
Kvällsmat 2: Keso med kalkon och gurka.


Broccolisoppan

Dagens vikt 105,2


Kommentarer
Postat av: Lerica

Såg nedan att du ska försöka undvika kolhydraterna mer.... Gör det! Det är kolhydraterna som sabbar... iallfall för mig. Jag har levt på max. 25 g kolhydrater om dagen nu och har på EN vecka gått ner 4.7 kg!

Utan att banta egentligen... tonfisk, ägg, räkor, bacon, makrill i tomatsås... mm, mycket gott och kolhydratfattigt finns det!

2008-10-15 @ 14:27:19
Postat av: Stina

Lerica eftersom du inte lämnat nån mail eller url så svarar jag dig här. Hoppas du ser det.

Ja, jag har förstått att det är så. Men jag tycker fortfarande att det är rätt så svårt att komma på vad jag ska äta.

Du får gärna tipsa lite ;)

Och tack för alla andra snälla och peppande komentarer du lämnat.

Kram

2008-10-15 @ 15:21:51
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0