Onsdag.

Gah! Tiden rinner iväg. På lördag bär det av till loppmarknad och vi måste gå igenom allt som ska säljas. Måste, måste, måste göra det idag.
Dagen igår blev inget bra. Det började bra men sen gick det utför.
Idag ska jag verkligen anstränga mig för att det ska bli en bra dag. Hela dagen.
Eftermiddagen och kvällarna är ju annars svåra för mig. Men det finns faktiskt nyttiga saker man kan mysa med på kvällen. Har köpt en massa frukt (Fy va dyrt det är) och kesella, vanilj så ikväll blir det fruktsallad.

Maten då.
 
Frukost: Vaniljyogurt, mini keso.
Mellis:-
Lunch: Kycklingwok i tekpanna ;) med kycklingfile, bambuskott, vattenkastanj, paprika, gröna bönor (kan inte stava till  här i kuvär) soya och lite sweet chili sås.
Mellis:Kexchoklad :(
Middag: Hamburgare.
Kvällsmat: 1 liten bit tårta hos Mirmir.


Min lunch på en pall :)

Dagens vikt 104,2

Kommentarer
Postat av: mamma

haricovert stavas det

2008-10-29 @ 19:03:14
Postat av: Maria

Men vad gött det såg ut. Och hejja dig vad duktig du är. Sakta men jäkligt säkert NERÅT. Superbra gumman ! Kram på dig

2008-10-29 @ 22:03:20
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0