Onsdag.

Igår var det lite bättre i huvet. Snurrhuvet alltså. Tankarna visslar in i det ena örat och ut ur det andra på noll och ingenting. Men jag lyckades sortera dem lite igår iaf.
Maten var också helt okej. Fast jag missade lunchen och det var inte bra.
Birgitta, Johans mamma kom hit på kvällen. Det var jättetrevligt.
Imorrn skriver vi kontrakt. Wee!

Maten igår:

Frukost: 2 Gi-rutan, lökkeso, kalkon och 2 ägg.
Mellis:-
Lunch:-
Mellis: Lökkeso och kalkonskivor och 1 ägg.
Middag: Chilli con carne (stavas det så?)med en klick creme fraish. Och vitlöksbröd.
Kvällsmat:-

Dagens vikt 105,2

Kommentarer
Postat av: Lerica

Du är ju brilliant på det här..:) Tänk vad kilo du har gått ner!!! Superduktigt!



Jag vet inte... har svullat lite på sistonde. Men, är nu "nere" på 104.7 efter att ha kört GI ett par dagar. Tror jag fortsätter på den linjen. Jag har höjt ribban lite. Ska vara nere på 99 innan 25 oktober, då jag ska på kryssning. Nu är det hårdköra som gäller...;)



You go girl! Och grattis till lägenheten!

2008-10-08 @ 07:48:02
Postat av: camilla

Grattis till ditt minus :)

Ja nästa gång ska jag låta bilen ligga lite längre ;)

Men det ligger ju sedan under "gissa bilden" om inlägget inte syns.



Kram

2008-10-08 @ 08:31:07
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0