Söndag.

Ja men varför ska man vakna halv sju på en söndag. Går ut och tar en cig med en kaffekopp i handlen och ser att det är (nästan) INGEN på hela gården som är vaken. Svart, svart i alla fönster. Förutom 1, tanten mitt emot rökbänken går upp halv 5 varje morgon. Skönt att veta att man inte är den ända levande varelsen som inte sover. Det är mörkt och ganska kallt. Fantasin börjar vandra iväg och jag känner att det nog är dags att gå in. En känsla som jag inte lyckats växa ifrån sen jag var liten är att någon kommer bakom mig. När den kommer blir det panik ocj jag springer in i trappuppgången, stänger dörren och pustar ut. Inne. Här är det tryggt.
Ja det var min tidiga söndag morgon det. 
 
Igår var vi och köpte pannlampor till barnen. De har velat ha såna ett bra tag nu. Så nu sitter Hannah och tittar på TV med en pannlampa :)
Annars var det en riktigt trevlig lördagkväll, precis som vi vill att den ska vara. Med tacos, film och godis.
Kollade på Horton, helt okej men jag blev lite besviken, hade lite höga förväntningar tror jag.

Maten igår.

Frukost: Omelett på 3 ägg. kalkon, keso, ½ tomat och lite ärtor.
Mellis:-
Lunch: Blomkål och broccolisoppa med cremefraise och bacon (en favorit just nu)
Mellis:-
Middag 2 tortilliabröd med köttfärs, banan, tropical salsa, sallad, tomat, gurka och cremefraish.
Kvällsmat. 4 center "hattar"


Min frukost


Min lunch


Dagens vikt 104,2

Kommentarer
Postat av: Lerica

Se, det går nedåt igen! Bra!! Du är toppen!



Jag var o shoppade i helgen, och stod där i klädhytten och var nära att gråta glädjetårar. Jag kunde ha 44/46 igen, på vissa kläder. På Vinterjackan som jag köpte har jag Large!! Förra vintern kunde jag inte knäppa en XL... Det är sådant som får en att vilja fortsätta kämpa.

101.8 var dagens vikt för mig... mitt mål att komma under 100 innan helgen och kryssningen kommer inte funka. Lets face it... men, bra nära! Det går om man vill!



Du är suverän, fortsätt kämpa! Tänk vilken viktresa du har gjort!!

Kram!

2008-10-20 @ 06:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0