Tisdag.

Blä, När jag är hemma så går allt hur bra som helst. Men så fort vi ska göra något så går det åt skogen.  Som igår. Hela förmiddagen gick jättebra. Och sen skulle vi ut och handla och till min faster och sen till ett par gamla grannar som flyttat. Och då blir det bara dumt.
Vi hade varit ute så länge så att barnen var tvugna att ha något att äta. Så vi köpte varsinn chesseburgare på BK och varsin vatten. Sen blev jag ju så hungrig på kvällen så det blev kycklingvingar och vitlöksbröd. Skit oxå.
Nya tag idag.
Fast jag vet ju redan att denna dagen inte kommer bli så bra iom att vi ska till detektivskolan och då blir det mackor. Jag ska inte säga att jag tappat sugen men det känns så trist bara.

Maten:

Frukost: Omelett på 3 ägg, kalkon, ½ avokado och keso.
Mellis:-
Lunch: 1 burk makrill i tomatsås. 1 avokado, keso och ett par oliver.
Middag: 1 cheeseburgare.
Mellis:-
Kvällsmat: Kycklingvingar och vitlöksbröd.

Dagens vikt. 105 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0