Tisdag.

Shit vilken dag det var igår. Jag var helt upp och ner så maten ska vi inte ens prata om. Fast det kommer jag ju göra endå.
Jag gick och väntade på att  hon med lägenheten skulle ringa. Jag var helt sjukt nervös och fing ingenting gjort. Iaf så satt jag och Joahn på gården och pratade om att det var försent för henne att ringa och jusst då så ringer hon! Hjälp!
Johan svarade och jag fick hjärtklappning. Så sken Johan upp i hela ansiktet och tittade på mig med det vackraste leendet. Jag gick in. Var helt chockad. Då släppte alla spänningar jag haft i flera dar och jag stortjöt. Johan sa att han inte var så säker på om jag var glad eller ledsen.
Det är helt otroligt. Efte så många nej och motgångar så ska vi flytta!!!



Maten igår:

Frukost: 2 morotsbrödmackor med kaviar och 1 ägg.
Mellis:-
Lunch: Köttfärssås och makaroner.
Mellis:-
Middag. Hamburgare med bröd och dressing.
Kvällsmat: 2 polarbrödskakor med smör.

Skit, men idag SKA vi handla.

Vikten. 105,5

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad roligt grattis, flyttade i helgen. Sjukt kul men sjukt jobbigt.

2008-10-08 @ 11:27:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0