Torsdag.

TACK för alla komentarer både här och på viktsnack. De värmer ska ni veta.
Igår var ingen bra dag. Men idag känns det bättre. Ska städa och fixa här idag. Kommer en snubbe och besiktigar lägenheten i morrn. Fy vad nervös jag är. Känns som om vi kommer få betala en hel del. Saker som gått sönder osv. Blä.
Men vi ska iaf städa som tokar här idag så det ser bra ut i övrigt.
Maten igår var helt okej endå vilket jag är väldigt stol över. Jag har alltid tidigare när jag mått så där, tänkt " ähh. Ja skiter i det. Jag klarar det ju ändå inte." Men det gjorde jag inte i går.
Idag är det bara positiva tankar som gäller.
"Jag är fin. Jag är smart. Jag är duktig."

"Allt är bra i mitt liv!"

Maten igår.

Frukost: Omelet på 3 ägg, kalkon.
Mellis:-
Lunch: ½ avokado, makrill i tomatsås, ett par oliver och keso.
Mellis:-
Middag: Chili con carne. 1 mini baguette.
Kvällsmat:-

Dagens vikt 104,6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0