Torsdag.

Idag ska vi skriva kontrakt på lägenheten. Ooh så spännande.
Känns helt overkligt detta för mig. Men det är det ju inte!
Vi ska faktiskt flytta!
Igår var jag och klippte mig. Det blev rätt bra till slut men ALDRIG att jag går dit igen.
Jag fick samma kam som snubben innan mig hade haft. Och när frisören tappade den på golvet i den andre snubbens hår så tog han upp den och blåste av den lite käckt. Blä. Jag fick sitta och tänka på något annat.  Hela 7 minuter tog det att klippa av mig halva håret. Så nu är det jättekort. Eller så kort är det väl inte. Till skuldrorna. Men Ändå!
Får se om jag kan knö in ett kort på nya frillan i dumburken sen.

Maten igår.

Frukost: 2 gi-rutan, lökkeso, kalkon och 2 ägg.
Mellis:-
Lunch: ½ pkt bacon, äggröra och gröna ärtor.
Mellis: 1 kokt ägg.
Middag: Pasta med bacon, vitlök, gröna ärtor och broccoli.
Kvällsmat:-

Dagens vikt 105 kg


Maten fick tummen upp av barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0