Torsdag.

Tjaa va ska man säga. Pizza till middag i går. Aj, aj. Men det blev som det blev. Tänker inte deppa för det. Jag är ändå helt grym på det här. Jag har ju faktiskt inte gett upp. Och kommer inte att göra det heller. Visst det kan kännas lite jobbigt ibland men jag är ju ändå på väg. Som sagt. Detta är en livslång kamp och jag måste helt enkelt acceptera att det tar tid. Jag skulle kunna börja banta och rasa i vikt men hur länge orkar man det? Jag klarar det inte under längre perioder iaf.
Jag tror på att skynda långsamt i denna processen.

Maten igår.

Frukost: Omelett på 3 ägg, 3 skivor kalkon.
Mellis:-
Lunch: Blomkål och broccolisoppa med cremefraish
Mellis:-
Middag: ½ Kebabpizza
Kvällsmat:-



Dagens vikt 105,2 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0