Torsdag.

Fy vilket trist väder det är nu. Det regnar och blåser och är jätterått och kallt. Blä.
Och va seeeegt det var att gå upp i morse. Ville inte alls. Så nu sitter jag här och dricker kaffe för att försöka bli människa igen. Maten igår var rätt så bra. Vi var hos Johans farmor som hade gjort en jättegod fiskgratäng med sallad till. Och en glasstrut till efterrätt. Jag måste erkänna att jag var lite nervös för att åka till henne. Hon är en gudinna på att baka ochhar alltid en massa goda bullar och kakor. Så det hade varit svårt att bara ta en. Men så blev det alltså så här bra!

Maten igår.

Frukost: 2 morgonrunda (gi) keso, ost. 2 ägg och en kopp the.
Mellis:-
Lunch: Äggröra, 1/3 pkt bacon och kokta grönsaker.
Mellis:-
Middag: Fiskgratäng med grönsallad. 1 glass.
Kvällsmat: 2 mackor med ost, 1 glas mjölk + några vindruvor. 

Vi måste åka och handla. Alla "mina" grejer har tagit slut. Kommer bli lite trixigt att få till den här dagen. Men jag ska göra mitt bästa. 

Dagens vikt. 105,8 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0