Äntligen.

Nu är jag tillbaka där jag var igen. Så nu är det bara att blicka framåt. Var helt rädd i morse när jag ställde mig på vågen men det var en lättnad. Skönt.
Igår var en jobbig dag så den blev helt fel, foodwise. Var och fick en diagnos på lilla dottern och det var nog mer påfrestande än jag trodde för jag var helt slut efteråt. Gick och la mig och var helt däckad i nästan 3 timmar.

Men så här såg det ut iaf.

Frukost: -
Mellis:-
Lunch: 1 risifrutti, manna. 1 fralla (fröig eller nåt hette den) med tonfisk och lättajonäs, 1 tomatskiva på den ena och kalkon och minikeso på den andra.
Mellis: 1 bulle hos pappa.
Middag: Stuvade makaroner och falukorv, ketshup
Kvällsmat: Liiite vanlijglass.

Som ni ser så lyser fruk och grönt med sin frånvaro så när som en tomatskiva.

Dagens vikt 107.5kg

Kommentarer
Postat av: Ylva

heja detta kommer du att klara!

2008-09-18 @ 11:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0