Fortfarande sjuk.

Ja, igå fick jag känna att jag faktiskt fortfarande är rätt dålig. Jag hostar ju en hel del och så men har endå känt mig rätt okej. MEn så skulle jag hämta barnen i skolan. Och jag var helt slut. Det är verkligen inte långt att gå, kanske 1 km eller så. Jag fick sätta mig och vila på en bänk och svetten bara rann. Sen skulle jag upp 4 trappor också. De är i vanliga fall ganska jobbiga trappor och jag brukar bli lite anfådd men igår höll ja på att dö kändes det som.
Hoppas detta ger med sig snart! Det är så tråkigt att känna sig så svag.



Maten igår.

Frukost: 3 äggmackor.
Mellis:-
Lunch: en Nutrilett
Mellis:
Middag: 2 pitabröd med kycklingkebab och en massa sallad. Sås på turkisk yogurt.
Kvällsmat:-

Jag börjar tvivla på om min våg funkar. Vägde Sofie nu på morgonen och hon vägde som hon brukar. Får be Johan och Hannah och väga sig sen också.
Vågen visade nämligen 107.2 kg. Det innebär en minskning på 1,3 kg på 2 dagar. Kanske är det vätskan från mensen som gett med sig nu. Jag borde ju ha gått ner mera tycker jag förra veckan så mycke som jag gick. Och min kropp är inte van vid det.

Dagens vikt 107.2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0