Fredag.

Att vara fet, eller inte vara fet. Det är frågan.
FET!
Fy vilket hemskt ord. Jag är inte fet. Och verkligen inte sjukligt fet. Fast det är precis det jag är.
Men jag kan inte ta ordet i min mun.

Mitt BMI är 35.7



Så jag har faktiskt gått från BMI 41.3,  "Svår fetma" till "Fetma" Det är alltid något.
Men endå. FETMA! Huvva.

Maten igår.

Frukost: 1 rågkuse med lätta, kalkon och gurka
Mellis: -
Lunch:-
Mellis: ca 2 dl mackaroner (kokta) 2 fakukorvbitar.
Middag:-
Kvällsmat: 1½ mini baguett med lätta, 1 ägg ½ rågkuse med kalkon och gurka.

VETE! Sätter sig i systemet med en gång och stannar kvar där ett par dar. Varje dag jag ätit mycke vete så har jag gått upp dagen efter.  Nu har jag ätit vete 2 dagar irad (pastan) och det märks direkt.

Dagens vikt. 107.8



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0