Host, host.

Gahhh! Hur länge ska man vara förkyld igentligen. Det känns som luftröret är hälften så stort dom det ska vara. Känns som jag inte får någon luft. Det rosslar och piper. Läskigt.



Trots allt så går det endå bra med vikten. Jag äter ju lite knas nu när jag är sjuk, för jag är inte hungrig förens jag får värsta blodsockerfallet och blir helt svettig och yr. Och så har jag så ont i magen av hostmedecinen jag måste ta.
Och det är ju inte bra försåss. Men jag äter iaf bra saker. Eller bättre än förr iaf. :)

Maten igår.

Frukost: 2 morotsbrödsmackor med pytte smör, 1 ägg. lite kaviar och ett glas mjölk.
Mellis:-
Lunch: 1 ägg, 4 kalkonskivor.
Mellis:-
Middag: Ungsstekt kycklingklubba med  rotsakspytt på kålrot och morötter. Tomat, gurka och majs. Och lite champinjon sås.
Kvällsmat:-

Dagens vikt. 108.0 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0